Reklamace
babypatron.com
Při používání produktu se objevila vada, jak mám postupovat?
Reklamaci můžete uplatnit prostřednictvím Reklamačního formuláře, který naleznete ke stažení na této stránce. Řádně vyplněný formulář pak odešlete na e-mailovou adresu info@babypatron.com. Uplatnění reklamace se řídí Reklamačním řádem, který je také umístěn na této stránce.
Obdržel/a jsem zboží poškozené, jak mám postupovat?
Pokud je zboží poškozené hned po doručení objednávky, pošlete nám prosím podrobné informace včetně fotografií na e-mail info@babypatron.com.
Produkt mi nevyhovuje, mohu ho nějak vrátit / vyměnit?
Zboží, které není použité, můžete vrátit do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu. Pokud máte zájem svoje zboží vrátit nebo vyměnit, ihned se na nás obraťte prostřednictvím e-mailu na info@babypatron.com.